Projekt

Projekt kružnog toka kod Pošte u Međugorju

Slaven Pavlović, projektant kružnog toka i Berislav Crnjac, direktor poduzeća Integra d.o.o. Mostar predstavili su danas u službenim prostorijama Općine Čitluk glavni projekt za rekonstrukciju raskrižja na križanju pravaca Tromeđa-krak za Čitluk-crkva-obilaznica u kružni tok koje je ovo konzultantsko poduzeće specijalizirano za projektiranje i nadzor u niskogradnji izradilo za Općinu Čitluk.

Predstavljanju glavnog projekta za rekonstrukciju spomenutog raskrižja nazočili su načelnik općine Čitluk Ivo Jerkić, predstavnici stručnih službi Općine Čitluk, predstavnici MZ Bijakovići i Međugorje, te predstavnici JP Broting d.o.o. Čitluk.

Budući da puštanjem u promet novoizgrađenu cestu, koje se proteže od mosta u Međugroju do priključka na regionalnu cestu (R-424) u Potpolju, raskrižje kod Pošte u Međugorju postaje četverokrako raskrižje koje nije semaforizirano i nema oborinske odvodnje a samim time i potencijalno opasno za sudionike u prometu javila se potreba za rekonstrukcijom spomenutog raskrižja u kružni tok.

„Vrijednost vanjskog dijametra kružnog toka je 32 metra i to je najveća vrijednost koja je mogla stati na ovome mjestu s obzirom da je to urbano područje, skoro sami centar Međugorja. To raskrižje je četverokrako, širina trake u kolovozu je 7 metara, a osim kružnog toka po projektnom zadatku se vrši zatvaranje potoka Lukoć kako bi se dio iznad samog potoka mogao urbanizirati, npr. posaditi cvijeće ili napraviti parkinzi. Projektom je predviđeno da se potok Lukoć zatvara betonskim kanalom širine svijetlog otvora 4 metra sa 2,8 metara, osim toga na jednom dijelu potoka Lukoć, gdje je ostao slobodan prostor, će se napraviti i parking za osobne automobile“, kazao nam je o samom projektu Slaven Pavlović, projektant kružnog toka.

Na današnjem predstavljanju donesen je zaključak da se projekt kružnog toka kod Pošte u Međugorju usvaja uz dvije intervencije.

Na zahtjev MZ Bijakovići treba proširiti kolnik u pravcu Bijakovića na 6 metara uz potrebne intervencije na nogostupu kako bi došlo do širenja kolnika na spomenutih 6 metara. Dok se druge intervencija odnosi na pokušaj rješavanja ulaza za autobuse iz pravca Tromeđe prema Bijakovićima.